Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 5 oktober 2011

Bra dag!

Skönt att för en gångs skull kunna säga att det har varit en bra dag idag!
Tog ju mig en promenad till stan under mitt paraply i förmiddags! Inne i stan införskaffades ett par vinterpjux o vantar till lilla knoddis!
(åh herreguuud va mycke kläder jag ville köpa! Finns ju så nedrans mycke fint! Men måsta nog vänta tills jag vet om de e en pojke eller flicka)
Tog sen bussen hem, och lyckades ta mig av den, på rätt hållplats o allt!
Sen la jag mig på spikmattan o fick sova en liten timme! Uuuunderbart!
Utvilad o rätt bra i kroppen kunde jag sen ställa mig o panera fisk! :)
Nu har två tredjedelar åkt på knatteskutt, men jag blev skonad från att sitta på en hård träbänk en hel timme i ett omklädningsrum, så jag ligger nu i ett underbart skönt kallbad!
Kroppen mår rätt bra, de e sköööönt här i badet o jag känner mig hyffsat utvilad! När hände de sist gång? Vet icke!
Men jag vet att detta är en braaaa dag!
O så kommer ju Greys ikväll, o plötsligt bytte dagen upp sig o blev toppen!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar