Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 11 oktober 2011

After vattengympa!

Man kommer hem till ett tyst och tomt hem efter sista vattengympa-passet, och man njuter lite.. Underbart att lägga sig i soffan och lyssna på tystnaden!
Snart är det helt slut med det, liksom! :)
På vägen hem har man stannat till och handlat lite, bara för att lyxa till det lite extra! Vattenmelon, crackers och Never stop!
Man njuter ännu mer!

Sen tittar man på Drömmen om ett barn.. Och man har svårt att hålla tillbaka tårarna när man ser de lyckliga paren som är och gör ultraljud, eller som hämtar hem sin lilla adoptivdotter.. Sååå vackert!
Jag vill hålla min lilla knodd i famnen nu! Jag vill lukta på den lilla bebisen och bara njuta av närheten av det lilla underverket!

Man är bara liiiiiiite blödig nu för tiden.. Bara yttepyttelite! Hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar