Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 13 oktober 2011

6

Idag är det 6 dagar kvar till beräknad förlossning..
Och idag är det dags för sista mvc-besöket! (om knoddis är medgörlig nog att komma ut i tid)
Man hoppas verkligen att man slipper träffa sin mvc-barnmorska igen!
Jäjä..
Annars höll jag på att frysa öronen av mig när vi cyklade till skolan i morse! Saaaatan va kallt de va! Nu e hösten här på riktigt! Lööööv it!
Lite jobbigt att man inte kan knäppa några jackor bara.. Hade nog kunnat knäppa vinterjackan, men de känns allt lite väl tidigt för den.. Jag vill ha höst i alla fall en månad till! :)
Har ju lyckats dra på mig lite vatten i fötter o vader oxå, så jag kommer väl inte i mina vinterstövlar heller!
Onge, kom uuuuut!! Hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar