Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 12 september 2011

Tålamodstorsk!

Jag är trööött på att ha så förbannat ont!!!
Jag orkar snart inte mer! Mitt tålamod har tagit slut!
Nu längtar jag efter dagen med den ultimata smärtan, när min bebis kommer ut, så de kan börja trycka i mig mitt gift igen, så jag kan bli människa!!!
Jag ooooorkar inte meeeeer nuuuuu!!! Hehe..

Mitt hjärta fick komma hem igår kväll! Tjohooo!!
Han får vänta på operation hemifrån, o så får han inte äta på en vecka.. Men han vill gå till jobbet idag.. Eeeeh, jag måste nog work my magic på honom o få honom o stanna hemma!
Han orkar knappt gå från sängen till toaletten! Hur faaaan ska han kunna jobba??
Ja, på Volvo vet man i alla fall hur man skaffar sig lojal arbetskraft! Men de har inte jobbat in FRU Svensson än serni!! Tji får dom! Hähähä! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar