Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 29 september 2011

Svamp..

Aha!
Tungsvampen verkar göra ett nytt appearance.. Jäjä.. Man får skylla sig själv tydligen, när man inte tar sin magmedicin när man får magkatarr, sura uppstötningar och halsbränna! Då dyker den lilla svampen upp, igen!
Inte så trevligt alls med den svidande känslan!
Men nu e de tre veckor kvar, så nu tänker jag att jag får stå ut! Jag ser till och klämma ut det lilla pulvret och sen kan jag nog få en dundermedicin som tar bort svampis på ett kick!
Och framförallt så är det väl förhoppningsvis över med dessa halsbrännor och såntdär skit som orsakar hela denhär grejjen..
Japp, får det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar