Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 27 september 2011

Snygg!

Det är nåt tjall på linjen hemma hos oss! Nätet funkar inte.. Vi ringde comhem igår, o de skulle skicka hit en tekniker imorn.. Så nu har man fått koppla ur sig ur hemnätet o får köra helt och hållet på iphonen.. Saaaaktaaaa gåååår det!!

Idag ska jag till frissan o bli snygg i håret såhär innan man ska bli morsa! Måste man ju va!
SOM jag har längtat efter denna dagen!

Igår va Idde o Ivar här på besök! Ivar hann knappt få av sig skorna innan han va inne i barnrummet! De har en radar för dedär, barn! :)
Himskans kul att umgås me dem på våran tåglekplats oxå! Ivar gungar så att gungan nästan svingar runt hela ställninen o skriker: Lottaaaaa!! Hehe..
O Idde knorrar sådär härligt som bara en äkta baronessa kan göra! Ville inte riktigt lämna ifån mig henne när de va dags o åka hem till Uddevalla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar