Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 28 september 2011

Rörlig..

Förra gången var huvudet på lilla knoddis ruckbart.. Idag var det rörligt igen.. Hmmm, spännande! Jäjä.. Det spelade ingen roll sa hon..
Själv trodde jag att de skulle va fixerat o klart nu, me tanke på hur mycke känningar på både de ena o andra sättet som man haft den senaste tiden.. Men icke då!!
Magen växer på ordentligt!
Jag hade gått upp ytterligare 0,7 kg, så nu ligger jag på 14,1 kg extravikt.. Phu, tungt är bara förnamnet!!
Hjärtat slog 131 slag i minuten.. O knoddis ligger på samma sätt som den gjort i en månad ungefär nu.. Allt va alltså bra!
Förutom att huvudet numera var rörligt igen.... De gillades inte av mig! Men, va vet jag? Har ju hört att de ska va skönare o att de ska bli lättare o andas när den fixerat sig, o de hade ju inte vart så dumt faktiskt!
Nu har jag oxå hittat ett pojknamn som JAG gillar supermycke! Hjärtat mitt är inte lika förtjust.. Men jag tänker i alla fall googla på de o se hur många som heter de i Sverige, för jag tror jag har blivit lite kär! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar