Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 19 september 2011

Maria Montazami!

Inget bra fanns på tv nu, och jag orkade helt enkelt inte lyfta mitt arsle ur tv-soffan, så jag nöjde mig helt enkelt med att titta på Svenska Hollywoodfruar.. Och där dyker ju Maria Montazami upp!
Ärligt talat! Jag verkligen ääääälskar henne!!
Hon är helt fantastisk med sin väsk-kollektion med en massa toffsar på, eller när hon ska försöka uttala kalligrafi-penna, eller när hon i den senaste reklamen för Ving berättar om allt härligt man kan göra på semester, eller att: När man ser sand, ja då börjar man att gå!
Hahahahaha! Vilken härlig människa!
Oj, slut på reklam! Måste titta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar