Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 25 september 2011

Grattis..

..världens bästa systeryster på 30+dagen!!
Jag längtar tills det blir kalas i eftermiddag, för jag är så nöjd med prellesenterna som jag har klurat ut! Hoppas bara hon blir lika nöjd.......

Annars bakar jag lite bullar idag! Hmmm..
Fattar det inte! Vad jag än gör nu för tiden så spiller jag på magen! Den är liksom för stor för min kropp! Jag räknar inte med att den ska vara där, eller nåt..
Nu har jag en massa mjölk-skvätt och annat trevligt på linnet där fram! Många tvättar blir det..

Ska också åka och lämna lite blommor på min älskade morfars grav idag, eftersom även han skulle ha fyllt år idag..

Och så kommer kära Jenny på kaffe-besök om en stund! Me like!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar