Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 8 september 2011

Ergonomi..

Det finns en butik som jag AVSKYR!! Butiken heter Beginners.. Jag förstår mig inte alls på den! Känns som de bara har skaffat en lokal och så har de knött in så mycket barn-grejjer som de bara kan därinne, precis hur som helst! Och inte nog med det.. Det verkar som de har sitt lager i butiken också!
Jaja.. Nu är det ju så att jag är på tjocken, och ramlar in där ändå ibland, mot mina principer.. Idag var en sån dag! Och jag handlade till och med!

Idag fick jag köpt mig en skötdyna till Knoddis! Och inte heller vilken skötdyna som helst, utan en ergonomisk skötdyna!
Jodå! Bara det bästa är gott nog åt den ståtligt bufflande greve/grevinna med tidvis epeleptiska utbrott som jag bär på!
Shit! Idag är Knoddis verkligen för stor för min mage! Mycket gymnastiska övningar därinne för tillfället.. Phu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar