Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 10 september 2011

Craving..

Jag tror jag har en craving! Vattenmelon!!
Eller egentligen all frukt som man kan komma över.. Men mest av allt vattenmelon!
Fast jag vet inte.. Jag har alltid älskat vattenmelon och kunnat få cravings efter det även i icke-preggo-tillstånd..
Men nu när man är preggo så blir alla känslor så himla förstärkta! (tänk vad mycket gott mina p-piller gjorde för mitt humör) Och det innebär att om jag blir sugen på vattenmelon så blir jag inte bara sugen, utan jag MÅSTE ha vattenmelon, och jag MÅSTE ha det NUUUUUU!!!
Idag vart det vattenmelon och en kopp kaffe till morgon-tvn medans mitt hjärta åkte till sjukhuset för tredje gången på ett dygn för att få ännu en kur av sitt penicillin.. Skyttetrafik till Näl nu för tiden, men va gör man inte för att slippa bli inlagd! Hehe..

Drog på mig ett tajt linne efter duschen i morse, och kollade in min bakdel i spegeln.. Man ser verkligen inte att jag är gravid bakifrån! Lööööv it!
Det innebär att om jag hör en busvissling bakifrån så kan det fortfarande vara mig man visslar på!
Fjortisfåfänga.com = jag (och det känns extra roligt o skriva det när jag har rotat fram mina älskade benvärmare ur garderoben och sitter här i soffan med mina leggins, glansiga strumpbyxor och benvärmare på!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar