Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 19 september 2011

Betyg..

Om man ska betygsätta filmen Friends with benefits så säger jag noooog.... 1 popcorn av 5!
Alltså, inte bra.. Jag satt upp o kollade den första timmen, så jag höll mig vaken.. Men sen la jag mig i soffan o somnade direkt! Bara det säger ju en del..
O sen tyckte jag varken att Justin eller hon tjejen va särskillt bra.. Mest pinsam faktiskt!

Men mitt hjärta, som höll sig vaken hela filmen igenom tyckte ändå att den hade ett helt okej slut.. Så den kanske e lite sevärd trots allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar