Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 9 september 2011

Akuten..

Precis när jag hade lagt mig tillrätta i morse så ringde mitt Hjärta.. Han va påväg till akuten, med sin mage, som har krånglat för honom från och till i drygt ett år nu..
Hönsmorsa som jag är så var jag ju bara TVUNGEN o följa me, så han fick plocka upp mig helt enkelt! Jag vet ju också hur långdraget det kan bli, och hur trååååkigt det är där, så det kan va skönt med lite sällskap!
Och tur var nog det, för vi kom dit vid halv tio ungefär, och åkte därifrån kl tio över fyra..
Det blev ingen vila för mig idag.. Vi är alla helt slut nu, skulle man kunna säga..
Hjärtat hade en sten i gallan, och en inflamerad gallblåsa.. Ska tydligen göra väldigt ont!
Nu är det penicillin som gäller, och sen väntar operation.. Kul kul cykelhjul!
Men men, bara det inte blir precis när bebis ska komma ut, så e jag nöjd! Hehe..
Doobidoo är avklarat! Nu är det nog inte långt kvar tills det är dags för sängen.. Tröööööööööött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar