Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 3 augusti 2011

Välja..

Nåt av det värsta jag vet är att läsa om människors alla problem och motgångar i bloggar.. Att läsa om hur fruktansvärt dåligt en person mår och hur jobbigt den har det med ditten och datten.. Då byter jag direkt! Orkar liksom inte läsa sånt tråk..
Sen är det så att jag inte heller har någon dans på rosor jämt, men vem har det?? Jag är liksom sjukskriven på grund av en kronisk jävla skit sjukdom som kan göra vem som helst helt totalt nerdeppad, vilket självklart händer ibland.. Men vem fan vill läsa min blogg om allt jag skriver om är skiten? Det tråkiga? Det onda..
Visst, ibland orkar jag inte heller hålla fasaden uppe ordentligt, och skriver nåt depp-inlägg.. Men det jag vill komma fram till är att trots att livet är fullt av tråkigheter och motgångar ibland, så finns där alltid större eller mindre glimtar av glädje (i alla fall i mitt liv), och det är dem jag väljer att dela med mig av!
Resten är mer personliga tankar, som jag helst behåller för mig själv, eller delar med mina närmaste!
Just so you know! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar