Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 28 augusti 2011

Titta titta!!

Det är nåt som fattas! Joooo, men det är ju soffan!!
Tjohooo, idag fick jag sålt den!
Gissa min förvåning när det var våran gamla rörmokare som stod utanför dörren när jag öppnade! Ja, stan är ju i och för sig inte särskillt stor.. Men större än så trodde jag allt!
Och inne i klädkammaren står datorbordet och väntar på att bli fyllt!!
Men, hjärtat måste borra ett hål genom väggen först, så han kan få ström till sin dator.. Men när det är gjort så finns det inga hinder längre! Då kan operation byta sovrum börja....ÄNTLIGEN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar