Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 18 augusti 2011

Sova hela natten.....

Komiskt värre.. Jag ska bli mamma om två månader, och det jag längtar efter allra mest just nu är att få sova en hel natt! Det kommer ju inte ske inom det närmsta året skulle jag tro..
Och om jag tänker efter så var det nog drygt ett år sen jag sov en hel natt, när jag fortfarande hade medicin kvar i blodet! Sen gick det bara utför.. Tröttsamt!
Nu för tiden har man en jättemage som e stor som attans och gör skitont på nätterna när man har legat ner oxå, så att få sova litegrann är rena lyxen egentligen...
Åååååh, sooooooova!!! Va skönt det hade vart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar