Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 26 augusti 2011

Operation måla spjälsäng..

..är igång!
Uh, man behövde inte måla många spjälor innan man mindes hur förbaskat trååååkigt det är att måla!
Jäjä.. Har man börjat så måste man ju liksom fortsätta! Båda kortsidor och botten är nu målade en gång.. (nu kanske man kan tycka att det är överkurs att måla botten, eftersom den ändå inte ska synas och vara gömd under en madrass, men jag känner som så att min bebis ska bara ha det bästa, och det är en säng som är HELT vitålad! Fniss fniss!)
Imorn följer väl fortsättningen med att måla lager nummer två antar jag.. Och så har jag ju två långsidor som ska målas också.. Tur som sjutton att det är ett tag kvar tills den ska använas! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar