Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 31 augusti 2011

Hektiskt!

Det har sannerligen vart en hektisk dag idag! Fast bara fylld med en massa skojjigheter!
Började dagen med att ta mig en sväng till Uddevalla för att fika o babbla loss me Vanessa o hennes lilla Iddefis (som för övrigt chockade mig lite med att ha gjort en total makeover och helt ändrat utseende sen jag såg henne sist gång!!)!
Hemstressad därifrån så var det så gott som raka vägen till föräldragruppen som gällde! Inte alls lika stiff idag (tack o lov!).. Men om jag tänker efter så va de mest jag, mitt hjärta o en till som pratade hela tiden! Hehe..
Jaja.. Det disskuterades smärtlindring, o jag kan väl säga att de intresserar mig rätt ordentligt just nu!
O tydligen min älskling me, för han ställde verkligen barnmorskan mot väggen me sina frågor! Hon såg lite rädd ut ibland.. Fast jag tror hon gillade de oxå! :)
Vi avslutade dagens möte med en förlossningsfilm.. O jag vet inte, men när man sitter där me sin mage i vädret o ser när en liten bebis komma ut så blir man alldeles varm om hjärtat o vill inget hellre än o fälla några glädjetårar! Svälj, svälj, svälj!!
Efter kursen åkte vi till barnvakterna o drack lite kaffe o lekte loss me deras nya, rödhåriga, kattunge!
O sen va de dags för mig att cykla till badhuset för lite sim! Skulle spunnit tänkte jag, men vi hann inte hem till kl 18, så jag simmade en sväng istället.. Uuuunderbart! Ska bli bättre på de nu när de öppnat inomhusbassängen igen!!
O nu ligger jag på spikmattan o har det gott! Perfekt avslutning på en perfekt dag!
O imorn ska jag till mvc på morronen först, o sen ska vi göra ett till ultraljud, för att titta till tillväxten på lille knodden! Då kommer jag få se hur den ligger, o de ska bli superkul! Längtar, längtar, längtar tills imorn!!
Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar