Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 19 augusti 2011

Hektiskt!

Det har varit ett par hektiska dagar denna veckan!! I onsdags var det en helvetes nära-döden-dag! Låter rätt illa, eftersom vi var och hälsade på Hjärtats mormor och morfar, och farmor och pappa hela dagen! Men....
När man hälsar på sådär, så sitter man ner och fikar heeeela dagen! Och inte nog med det! Allihop bor i Hindås, så man måste åka bil i drygt en timme för att komma dit, och sen ta sig hem!
Fantastiskt kul att vara där och att få träffa dem, men satan i gatan och jävlar i berget vad ont jag får i min rygg av att sitta så länge..
Resan hem var en ren mardröm!
På vägen dit stannade vi också på IKEA faktiskt, och lämnade tillbaka ett skåp som blev över i badrumsbygget! Imponerande nog köpte vi INGET! Vi bara lämnade tillbaka, på IKEA! Det har aldrig hänt förr!! Hehe.. Skulle köpt ett datorbord egentligen hade vi tänkt, men så kom vi på att vi kan köpa nån billig skit på blocket istället, eftersom det ändå ska stå inskuffat i en klädkammare! Så nu för tiden är jag mycket aktiv på blocket!!
Igår (torsdag) gick jag upp tidigt och kissade i världens minsta lilla rör, som jag sedan tog med mig till mödravårdscentralen!
Där lyssnades det på det lilla hjärtat som tickade! :)
135 slag i minuten!! (som Vanessa säger, en liten latsnus! Hihi!)
När det var klart så cyklade jag till en kompis och drack lite kaffe.. Sedan hem till en soffa, som tillät mig att ta mig en liten lur mitt på dan! UUUUUUNDERBART! När luren var klar fick jag damma av mig för att ta bilen till min allra bästaste massör, för att få gravidmassage på sidan! Hehe..
Helt underbart fantastiskt skönt!
Roligt att det kan gå från nära-döden-ont ena dagen, till livs levande överlycklig och skön andra dagen!!
Igår kväll la vi ut våran Göteborgs-soffa på blocket.. Aningen sliten men.. Nån som vill köpa kanske? :)
Nu har vi fredagsmys, efter en dag med bullbak och UNO-spelande..
Gött mos i mellerud serni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar