Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 22 augusti 2011

Första skoldagen!

Idag är en mycket speciell dag i det Svenssonska hemmet! Idag är det den allra, allra första skoldagen! Förskoleklass here we come!
Började dagen med ett mindre tredje världskrig här hemma.. Hoppas resten av dagen lider lite bättre! :)
Jag tänker i alla fall slänga ihop en äpplepaj lagom tills man kommer hem, så man kan fira av den första skoldagen på riktigt!
Annars höll både jag och Hjärtat på att kissa på oss inatt av den högsta, värsta åsksmäll som jag nånsinn hört tror jag! Men, det var bara en.. Eller somnade jag ifrån resten?
I alla fall! Det small så jag höll på att bli döv, och som sagt, nästan kissade i byxan! Diss på den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar