Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 5 augusti 2011

Bilägare!

Idag har jag blivit ägare på pappret åt min älskade silverpil!! :) Tidigare har mor min stått som ägare på den, av många dumma o idiotiska anledningar (en av dem var parkeringsplats tex.)! Men från och med på måndag ska silverpilen bo och leva med hjärtats bror, eftersom jag varken har råd, eller nåt verkligt behov av den nu för tiden.. Och då kändes det som det skulle bli alldeles för många kockar i denna soppan om vi skulle vara tre stycken inblandade i bilen! Så nu är det jag, bara JAG som står som ägare på min egen bil! Som jag älskar den! Aj va ont det ska göra i mitt hjärta när jag lämnar bort henne på söndag.. Men just nu gör det bara ont i mina höfter och min rygg.. Funderar på om jag inte skulle plocka bort nedre delen av kroppen från den övre.. Tror det skulle kännas bättre då.. Istället siktar jag nog på en stärkande promenad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar