Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 23 augusti 2011

Äpplen..

Illamåendet håller stadigt i sig! Jorå, hela långa dagen.. Men men, det var tydligen vanligt i slutet av graviditeten när bebisen är så stor att den klämmer på lite överallt! Det kan också vara så att den håller på att fixera sig..
Jaja.. Det har varit en lugn dag med andra ord, med mycket vila! Fast vi har hunnit med att köpa ett datorbord på rea-rea som Hjärtat håller på och bygger nu för fullt!
Jag har också vart ute på baksidan och plockat äpplen från trädet som står på andra sidan av vårat staket!
Man måste lite älska att bo här! Det finns frukter och bär av alla de slag, som man bara kan gå och plocka om man vill!
Det blev lite äpplebåtar till mellis idag.. Imorn blir det nog äppeltoscakaka, för då kommer svärfar på besök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar