Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 20 augusti 2011

1 km!

Jag köpte ju ett simkort för några månader sen..
Idag var första gången som jag fick chansen att utnyttja det! :)
Hela familjen cyklade in till Älvhögsborg och badade på utebadet! Inte så dumt alls, så länge man höll sig i vattnet.. Men gick man upp så både frös man ihjäl och blåste bort samtidigt!
Jag fick i alla fall simmat lite.. Eller ganska mycket får jag nog säga, med tanke på att jag har en storlek som en flodhäst (11,4 kg mer än vanligt) och inte har simmat på år och dar typ!
1000 meter fick det bli! Sen var jag totalt slutkörd..
Och jag har nog aldrig varit så tung som när jag gick upp ur vattnet efter det!
Nu ligger jag på soffan och dåsar.. De andra åkte och spelade lite golf minsann, så jag passar på o njuuuuter av tystnaden lite!
Kanske ska ta ett avsnitt av Sex and the city, så jag får gotta mig riktigt ordentligt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar