Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 13 juli 2011

Lugn start..

Jag tog mig en lugn start på dagen idag! Är totalt slutkörd efter den superlånga, men åh så härliga, dagen igår o så ännu en natt i helvetes-sängen i stugan!! Har så ont i höfterna o svanskotan så jag vill svimma vid varje rörelse ungefär!! Tur man va lite duktig o tog me sig bältet o har skorna me inläggen i, i alla fall! Annars hade detta inte gått helt enkelt.. Jaja.. De andra (eller mest Henrik) ville börja dagen me att gå in på tropicarium idag, som ligger utanför djurparken o kostar några extra riksdaler.. Där inne finns bara hajar, ormar o krokodiler typ, vilka alla är mina fobier o min stora skräck här i livet! Så jag tog mig friheten att tacka nej! O nu sitter jag på en bänk utanför Kolmårdens djurpark i solen med en kopp kaffe o njuuuter! Vi hade i alla fall tur me vädret! :) Vi har verkligen haft tur me de mesta, men vädret som man aaaaldrig har tur me, har vi verkligen lyckats me! Jag e impad över vår pricksäkerhet! Men.. Hur mycke jag än njuter här på min bänk, så kan jag inte låta bli o skämmas lite.. Åh, va töntig man e! Men de känns som folk kollar o undrar varför man sitter själv liksom.. Hehe.. O jag som tänkte gå in på djurparken o shoppa lite o souvenir-butiken innan de andra kommer! Va ska vakten som kollar biljetten säga när man kommer helt ensam? Guuuud! E de fler som e som jag, eller borde man ha släppt det vid denna åldern? Skäms lite för att jag skäms.. Nåt jag annars e mycket stolt över e att jag åkte linbanan på safarin igår! HELVETE va högt upp den gick, o Shit va höjdrädd man har gått o blitt! Satt o njöt för länge på bänken utanför ingången, så jag hann inte ens skriva klart inlägget innan resterande skara anslöt.. Behövde alltså inte gå in själv! :) Nu e de full fart inne på djurparken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar