Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 28 juli 2011

Längtar..

Jag o Hjärtat satt o pratade lite om Knodden igår.. O herreguuuud va jag längtar tills den ska komma ut nu, av flera olika anledningar! Men mest av allt e jag galet nyfiken på hur den lilla människan som e hälften mig, o hälften mitt livs stora kärlek ser ut! Hehe.. Kan ju bara bli världens allra, allra sötaste! Mohahaha! Jaja.. Oavsett så tycker man väl att ens egen unge e finast i världen.. Men i alla fall! Jag e så nyyyyfiken nu!! Gick in i vecka 29 igår! Bara 11 kvar!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar