Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 14 juli 2011

Dag 2..

Shit, då vart även dag 2 i djurparken avklarad.. Tiden går waaay to fort när man har roligt!! Den andra dagen kändes ganska lugn.. Man tog sig en sväng på tropicarium, man lekte lite på kulmården, man kollade lite sporadiskt på djur som man råkade gå förbi.. O så kollade vi på sälshow! Men när klockan vart lite efter fem så sa vi bye bye djurparken, för denhär gången.. För tillbaka kommer vi garanterat nån gång! Kanske när lille Knoddis växt sig tillräckligt stor! Efter djurpark hann vi me lite minigolf på campingen, ännu ett dopp o sen vart de grill utanför stugan me fotboll på tv! Mycket mysigt, men grymt surt att de va tvungna o förlora.... Nu har vi sovit tre nätter i denna stugan.. Min rygg o mina höfter visar att jag lever! Nu har det gått till ständig nära-döden-upplevelse! O idag ska vi åka hem.. Det innebär flera timmar i bil.. INTE direkt ryggens favoritsyssla.. Men, ska stanna flera gånger på vägen! Bland annat i Gränna! Mmmm!! :) O när vi kommer hem ska jag äntligen soooova! Ta igen tre nätters total-förlorad sömn! Uuuuunderbart ska de bli! Hem, ljuuuva hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar