Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 26 juni 2011

Svett!

När jag satt på spinningcykeln idag o kände värmen sprida sig i hela kroppen o svetten började sippra fram så insåg jag att jag även e torsk på svett! Fifan va jag älskar o svettas, o gärna ska de bränna rejält i musklerna (i benen när man sitter på spinningcykeln)! Ja, idag va de ett bas-pass igen! Fantastiskt roligt o mycket svettigt! Men jag ser fram emot nära-döden-upplevelsen som kommer infinna sig på medel-passet på tisdag! Idag har man börjat jobba i badrummet igen! Härligt att detr igång o börjar hända nåt igen!! Man har fogat den svarta väggen, o den blev fan snyggare än jag hade förväntat mig! Löööööv the fond-wall!! Shit, klockan e halv elva o jag e helt dööö! Kan säga att de har gått i ett idag! Snart dags o nana.. Får hoppas på lite sömn inatt då! Hade vart gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar