Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 13 juni 2011

Simkort!

Har knappt fått röra nåt där inne i badrummet tidigare för gubbarna! Men nu när de har pauser lite så är jag välkommen.. Igår spenderade jag flera timmar åt att skura rent kaklet.. Mycket av tiden satt jag på huk eftersom det mesta fixet var spillt på nedre delen av väggarna.. Detta resulterade i träningsvärk i låren idag.. Piiiiinsamt otränad är man med andra ord!! Ah, så idag har jag införskaffat mig ett simkort, för jag får simma för min sjukgymnast Liisa, om jag tar smala bentag! :) Meeeen.. Jag har inte simmat än! Tar det en annan dag.. Imorn ska jag till mitt jobb med diverse ärenden!! Längtar!!!! Och i morse fick min jobbis Sandra en liten pojk-bebis!! Wiiiii, va mysigt! Stort grattis till dem! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar