Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 8 juni 2011

SI-bälte..

Idag har jag haft mitt SI-bälte runt höfterna i stort sett hela dagen, efter tillsägning av min underbara sjukgymnast Liisa, o jag får säga att som vanligt så hade hon rätt!! Det gör verkligen underverk! Jag har kunnat gå, nästan obehindrat, hela dagen! Visst har jag ont o så, men jag har tagit mig framåt hela dagen utan döds-smärtor! Jag älskar numera mitt SI-bälte! Annars har lilla knodden skaffat sig en dygnsrytm numera! Den är vaken på kvällarna o lever om som bara den vid åtta, nio-snåret.. O sen kör den en lite mer laid back stil! Sjuk känsla! Helt fantastiskt!! Imorn e de sushi-lunch på schemat igen!! Lööööv it!! O idag ramlade skattepengarna in på kontot, helt oväntat! :) Men tur va väl de, för va skulle jag annars leva på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar