Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 25 juni 2011

Midsommarlunch och Midsommarafton!

I torsdags fick man infinna sig på jobbet för en mycket trevlig midsommarlunch med både sill, potatis och jordgubbar!
Och inte nog med det! Bäste-jobbisen vart avtackad eftersom det nu är dags för henne att gå hem på semester och vila upp sig lite innan grodd nummer två ska titta ut!
Jaaaa, så man fick svälja några gånger extra för att hålla gråten inne, preggo-hormonell som man är och allt!
Inte för att jag kommer märka skillnaden eftersom jag för tillfället inte jobbar ändå, men det vart ändå myyyycket nära till tårarna!
Jaaa, och sen kom det en midsommarafton detta året med!
Vi packade in hela familjen i Noten och åkte till Fossens camping och min syrra med familj! Där vart det dans runt midsommarstång till små grodorna och diverse andra midsommarsånger, midsommarmat med sill och nubbe och en massa annat gott, kubbspel och allt sånt som en midsommarafton ska innehålla!!
Härlig dag på alla sätt (förutom att mitt lag förlorade kubben båda gånger då..)
Nu står grillen i lågor! Dags att grilla köttet som vart över från igår.. Ännu en skön sommardag med andra ord! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar