Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 4 juni 2011

Lotta-Bränna!

Ever heard of the word: bonne-bränna??

Jag tycker vi döper om det till Lotta-bränna istället! Satt i en liten pytte-kort timme på Strandgatan och fikade med mina fina vänner och deras snygga, nya kärlekar förut, och så ser man ut såhär när man kommer hem! Upptäckte det eftersom jag la mig på soffan, med huvudet lutat på armen, och kände doften av gammalt solarie.. Men nä, det var inte nåt solarie som luktade, utan min grillade hud! Nu när jag vet om det så gör det ont som fan! Hehe.. Trött jag bliiir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar