Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 14 juni 2011

Ketchupen!

Hmmm.. Ketchup är konstigt nog ett fenomen som jag funderar på ibland.. Asså, det är ju typ världens godaste tillägg till i princip all mat! Parmesanosten kan slänga sig i väggen, o det kan även alla kryddor i världen göra! Men.. Råkar man få lite ketchup på fingret vill man inte gärna slicka av det, för när det kommer bart är det istället ganska äckligt! De funderar jag på ibland..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar