Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 11 juni 2011

Frukost..

...är förbaskat gott! Därför ska det ätas i mängder, och med andakt! :)

Igår hade vi ett par kompisar och deras lilla 9-månaderstjej här på tacos och skitsnack, och jag drack än en gång alkoholfritt vin! Sikken alkis man e! ;) Men åååååh så gott det var, och shit va trevligt man har, när man bara sitter runt vardagsrumsbordet och snackar skit! Nu är klockan mycket, och Hjärtat sover än.. Tänkte att jag skulle försöka lura med honom till IKEA idag, men jag tror han är föga sugen på det.. Får se va han säger när han vaknar! Nu: Back to städa på min byggarbetsplats! SI-bälte = på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar