Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 9 juni 2011

Bottenlös..

Idag på sushi-lunchen berättade jag för min bäste-jobbis, fru Dahl, att jag är helt galet hungrig jämt nu för tiden!
Då sa hon: A jag vet! Man känner sig bottenlös!
A men guuud, jag kunde inte sagt de bättre själv!
Alltså, jag dör typ av hunger under tiden som jag äter! Och när jag har ätit upp och är proppmätt så tar det cirka fem minuter, så är jag hungrig igen.. Och jag menar verkligen hungrig! Så hungrig att magen kurrar!
Har vart så hela denna veckan, men det har nog varit först nu i eftermiddag som jag gett efter för det ordentligt! Har försökt hålla mig tidigare, för trots att jag med all säkerhet ska uppåt på vågen ganska många kilo till, så vill man ju inte sluta på 40kg+!
Jag har redan ångest för de förbannade celluliterna på låren, som jag inte kan göra nåt åt eftersom jag har så jääääävla ont hela tiden!
Väldigt mycket mat och celluliter är ingen bra kombo.. De går liksom lite för bra ihop!
Men va ska man göra? När man e bottenlös..?
Oj, va hungrig jag blev nu.. Får nog kolla om vi har nåt i skafferiet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar