Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 28 juni 2011

Befordran!

Jag har blivit befordrad, mot min vilja!
Plötsligt får jag hjälpa till i badrummet också! Alltså lagar jag all mat, städar, diskar, tvättar, plockar, håller ordning på alla verktyg och sånna grejjer OCH fixar i badrummet!
I morse försökte jag säga: jag är faktiskt gravid! Men det biter ju fan inte på gubbar!! Hehe..
Fick massera mina fötter igår, för det värkte i dem på grund av allt springande fram och tillbaka här hemma!!
Hmmm.. Är detta bra för min skrangliga kropp??
Njaaaaa.. Inte jätte, tror jag!
Men spinning och SI-bälte räddar mig! Och allt är ju egentligen bättre än o sitta still!
Annars e jag mest slut som människa..
Jag vill ligga på stranden!! Jag vill baaaada!!!!
Men, det blir spinning ikväll! Alltid nåt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar