Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 6 juni 2011

2-årsdagen!

Idag är det inte bara Sveriges nationaldag.. Idag är det min och Hjärtats tvåårsdag! Idag var det två år sen vi såg kärleksfullt på varandra för första gången, och sen dess kan jag nog räkna på en hand de dagarna som vi varit ifrån varandra..
Äkta kärlek vid första (eller kanske tredje) ögonkastet! Hehe..
Grattis till oss!!! Detta ska idag firas med jordgubbstårta! :)

Annars ligger jag mest på soffan och har ont, ont, ont i höften.. Rör mig helst inte mer än till toaletten, och det är bara när jag verkligen måste.. Bävar lite för morgondagen, när jag måste ta mig till sjukhuset.. Men men! Imorn kanske det är bättre! Kollar på reprisen av Big Brother-finalen.. Fick inte se den igår! Hejja hejja Peeeeeter!! (du som vet vem som vann: håll tyst!!) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar