Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 26 maj 2011

Rabarberpaj!

Mmmmm... Jag fick rabarber av syrran igår, så jag gjorde mig en liten rabarberpaj till kvällsmat idag!
Tyckte jag var värd det, för jag har faktiskt både tränat i vattnet och på land, och sen var jag ute och gick världens långpromenad på eftermiddagen också!
Och till råga på allt åt jag ju sushi till lunch, vilket ska vara ganska nyttigt! (gb-glassen och snickersen som jag köpte på väg hem från sjukan förut behöver vi kanske inte prata högt om)
Shiiiiit! Jag visste inte att jag va så bra på att baka rabarberpaj! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar