Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 19 maj 2011

Pinsamt..

Joooo, det är faktiskt så att det är lite pinsamt att berätta vad man gör på dagarna nu för tiden! Ah, för jag blir så bortskämd så jag nästan skäms! :) Idag var det varmvattensgympa och värmemassage på schemat! Imorn: varmvattensgympa och taktil massage! Sa jag att jag skäms lite elle? Hehe.. Passade även på att njuta ordentligt av min lediga dag i måndags! Underbart att inte behöva stressa! Tog mig en promenad till affären i lugn o ro, mitt på dagen.. Väl framme hade jag så ont i mina höfter så jag trodde att jag skulle dööööö!! Men va gör de när man har all tid i världen? Snigelfart hem bara, o så vila sen! Fantastiskt!! Hmmm.. Får man njuta såhär?? När man är sjulskriven? Ah, elle njuta o njuta.. Rygg o höfter mår sämre nu än de gjorde innan jag kom hit.. Men de e tydligen normalt! Först blir de värre o sen blir de mycke bättre (förhoppningsvis)! Jaja.. Oavsett så är det skönt att slippa stressen litegrann!! Ritz-tårtan var makalöst god igår btw! O svärfar vart mycket glad över presenterna!! (tror jag de när man får åka till Belgien me sina söner o titta på formel 1)! Hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar