Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 29 maj 2011

Mr and Mrs Dahl!

Yesterday was the day!! Det var den stoooora brölle-dagen!!
Jag och hjärtat började med att vara ute i sista sekund såklart, och jag fick stampa plattan i mattan för att hinna till Hunnebostrand i tid! Men det gick banne mig bra när räser-Lotta var i farten! Hehe..
Väl framme hann vi precis lägga presenten på prelle-bordet (som för övrigt var ööööverfullt) innan bruden och brudgummen anlände med båt!
Vigseln ägde rum på den lilla klippan på bilden, och den, såsom brudparet, var otroligt vacker! Jag blev lite tårögd och försökte titta på hjärtat med bedjande hundögon (vet ej om han köpte det).. Oooh, så vackert!!
Sen satte självaste middagen igång! A men hallå eller!?!?! Bröllopsmiddagar är sådär härliga, för alla är så glada och lyckliga för paret som precis lovat varandra evig trohet!
Tror ingen kan gå förbi det opåverkat!
Maten var underbar och drickan var fri! Hjärtat blev kanske lite överförfriskad, men han skötte det snyggt genom att ta till dansstegen får jag säga!! :)
Allt som allt så var det en underbar dag/kväll med känsloladdade stunder, härliga skratt, god mat, trevliga människor och en massa dans! Preciiiiis som en bröllopsdag/fest ska vara!!
Tyvärr är jag kass med kameran och tog typ INGA kort.. Själv vet jag inte om jag fastnade på ett enda.. (men tur var väl kanske det)
Nu är jag mycket spänd på reaktionerna över öppnandet av brölle-presenten! :)
Och så avslutar vi inlägget med att säga: Lycka till, Vanessa och Jonas Dahl! Ni är de skönaste jag vet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar