Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 16 maj 2011

Hockey-djävulen!

Igår var det hockey på tv! Hjärtat var så peppad inför matchen att till och med jag såg fram emot att se den lite också!!
Var ju trots allt VM-final och jag hade en liten crush på målvakten när jag var liten (vi gick i samma skola mm.)!
Ah, när man inte e intresserad, så får man hitta andra saker med spelet som gör det lite intressant! Hehe..
I alla fall! Första halvlek var ju kanon-spännande!! Båda lagen var bra, men Sverige var ändå bättre! Hjärtat var så pirrig så han vred sig i soffan!! Andra halvlek var typ likadan..
Men i tredje hände nåt.. Plötsligt fick Finnarna in mål efter mål, och Hjärtats ansiktsuttryck blev bara mörkare och mörkare..
För helvete Viktor Fasth, du skulle ju hålla nollan!!!! :)
Mmmm.. Efter den matchen kunde man ju se sig i stjärnorna efter lite söndagsmys!
Tack så hemskt mycket tre kronor! Hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar