Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 22 maj 2011

En liten möhippa..

Igår rövade vi bort en förvånad fröken Andersson, som snart ska bli en fru Dahl, på en liten möhippa!!
Började med att skåla tillsammans, på Classic Thermal Spa, hemma i min stad!
Och jag fick också dricka skumpa!!!!! (men bara ytterst lite.. Sen vart det jordgubsdricka för hela slanten)
Vi spaade, käkade och babblade i flera timmar och hade superkul!
Sen gick vi ut och spelade kärleksspelet på gräset i det fina maj-vädret.. Men det vart inte långvarigt, för vi blev visst sena till Buddys och bowling!!
Bruden visar vad hon går för om man säger så! :)
Sikken god mat på detdär stället me!
Jävla trevlig dag/kväll med härliga tjejer!! Nu längtar man tills man får se de lyckliga tu stå framför prällen nästa lördag!

1 kommentar:

  1. Vilken träningsvärk jag har i ryggen och vänsterhöften! Går som en steloperared höftkulebytt gammal kärring!, Men TAAAACK för igår!! Tack för en UNDERBAR dag!!

    SvaraRadera