Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 6 maj 2011

Blondie har vart o thaiat!

Var och käkade thai på lunchen, med en kär kollega.. Och vi är lite lika på vissa sätt.. Till exempel så är vi båda bra på att praaaata myyyycket! :) Detta blir ju otroligt trevligt, och plötsligt har min korta lunch blivit alldeles för lång.. Därav kom frågan: Va har du gjort? Från grabbarna när jag kom tillbaka.. Jag har vart och thaiat, sa jag, glad i hågen! Då brast de ut i ett gemensamt as-flabb, och jag fattade ingenting! Tydligen är tajja ett ord för porrsurfa, och det hade lilla blondie-Lotta ingen aning om!! Fick googla ordet, för grabbarna vägrade ju berätta vad det betydde! Men, jag har alltså varit och käkat thai-mat till lunch, och INGET annat! ;)

3 kommentarer:

  1. Haha!! Roligt roligt! Tajja va visst inte alls att porrsurfa, utan det grabbarna gör när de porrsurfar! Jobbigt för mig då, som är tjej... Fast det kanske är ett könslöst ord..? Asså, som onanera! Det kan vi ju alla göra! :) Inte vet jag.. Känner mig ännu mer blondie efter detta i alla fall!! Hehe.. Men thai-maten va jävligt god!

    SvaraRadera
  2. Det hade jag ingen aaaaning om att porrsurfa kallades så!? Även den här kalufsen har fått lära sig ngt nytt! Plötsligt förstår jag varför Attorney blir så generad när jag slänger mig med mitt thaijjeri! HÄHÄHÄ
    MKT snyggt badrum, jag fattar PRECIIIS hur du menar fast att jag aldrig ens varit hemma hos dig! MKT MKt snyggt kommer det att bli !

    SvaraRadera
  3. Haha.. Du är så rolig!! :) Vad vi gjorde (dvs åt thaimat och babblade alldeles för länge) var i alla fall väldigt trevligt!! Sen kan väl de få garva om de vill.. ;) Kram på dig!

    (Ps. Jag har aldrig hört det uttrycket heller, har ingen aning om vad det är..) :)

    SvaraRadera