Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 18 maj 2011

1 uke!

Shit!! Det är mindre än en vecka kvar tills vi ska titta på plommonet!!
På måndag smäller det!
Eeeeh, jag längtar, liiiiite!!
V.19 idag!! :)
Svärfar fyller år, så det vankas kalas ikväll med en mycket god ritz-tårta!
Ser fram emot detta, ja!
Idag dras det igång ordentligt i badrummet igen! Tog långhelg och fixade sista flytspacklingen igår kväll, och nu ska det börja tätas!
Hoppas hoppas hoppas att det inte tar så värst mycket mer tid än två veckor till! Börjar tröttna rejält på att inte ha nån badrum längre!!
Nu ska jag kolla på blandare från FM Mattsson, och sen ska det fixas frukost till gubbarna!
Ingen rast och ingen ro! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar