Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 29 april 2011

Positiv!

Jag brukar vara bra på att se saker från den positiva sidan! Men.. För tillfället är det fööööör många saker som går emot mig känner jag.. Så! Idag lägger jag ner mina positiva försök i en påse, och kanske kollar om jag kan se det imorn istället.. Nu är det skit.. Och jag tänker inte ens försöka få det på nåt annat sätt.. Jag orkar inte.. Kommer med trevligare inlägg inom kort, I promise!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar