Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 26 april 2011

Påsk!

Ååååh, påskhelgen har vart härligare än härligast! Jag menar, vi har ju vart på spa.. Bara det var ju helt gryyyymt härligt!!
Kanske inte åker tillbaka till just det spat nån mer gång, men det är i vilket fall helt fantastiskt att vistas på ett spa med sin älskade!
Mycket bad, mycket bastu, mycket god mat och mycket mys = Underbart!
Och sen har det ju vart långledigt för mig!
Så jävla gött!!
Och inte nog med det! Vi har haft ett helt strålande väder! Typ, högsommarvärme!
Hur gött är inte det??
Idag ska det planteras lite smått och gott ute i vår trädgård, och sen ska det jobbas en stund ikväll..
Ska bli trevligt! Saknar mina jobbisar lite nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar