Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 21 april 2011

Fredag? Nej torsdag.. Nej, fredag!!!

Idag e de fredag för mig, nästan!! Jag är ju leeedig imorn! Jaja.. För vissa av er är det säkert en självklarhet, men inte för mig.. Jag fick ansöka om ledigt fredag och måndag, för jag var i stort behov av lite långledigt!! Man kan ju tro då att jag jobbar inom sjukvården eftersom jag jobbar på alla röda dagar.. Men nej då! Jag jobbar bara med en massa materiella, onödiga ting (hihi)! Så tji fick jag när jag gick och blev tillsammans med Hjärtat den 6 juni, som ju nu för tiden är en röd dag, och jag tänkte: Gud så bra! Vi kommer alltid vara lediga på vår årsdag! Jäjä.. Jag kan nog leva även med det!! Annars var det en plåååååga att ta sig ur sängen kl 05.00 i morse.. Det var sedan ännu mer plågsamt att åka till jobbet.. Satan i gatan va ont det gjorde i ryggen! Lite jobbigt när man får panik-känslor mitt på motorvägen och bara känner att jag kan ABSOLUT INTE sitta kvar här i bilen en sekund till!! Bara att bita ihop och trycka lite hårdare på gaspedalen! Och jag kom ju fram! Guuuud så härligt det var att parkera bilen och äntligen få ställa sig upp!! Tur, tur, tuuuur att vi ska åka på Spa och slappna av imorn, jag och mitt älskade Hjärta! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar