Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 9 april 2011

Elva-kaffe!

Inte nog med att jag kände att jag kunde hänga UT tvätten på tork idag, jag tog mig även lite elva-kaffe i solen, och där va de så varmt att jag fick ta av mig den tjocka tröjan!
Jag satt där och njööööt i bara ett linne!
Fick låna en bok av min syster igår, som hon nog läst från pärm till pärm alla fyra gånger som hon väntat barn!
Jättefin bok med en massa rolig och intressant information i!
Läste några kapitel i den till kaffet och kände återigen denhär otåligheten som börjat infinna sig nu för tiden..
Jag vill ha bebis nuuuuu! Jag vill träffa den lilla krabaten som är en blandning av mig och mitt älskade hjärta nuuuuu! :)
Fast samtidigt är det en härlig tid och en mycket mysig väntan!
Hmmm.. Bara 26,5 vecka kvar! Hehe..
O se vilken fin blomma som helt sonika växer ute på våran lilla trädgårdsplätt!
Snart är det dags att göra sig i ordning, för idag blir det lunch med min bästis Jenny på strandgatans uteservering! :)
Splendid!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar