Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 16 mars 2011

Underbara onsdag!!

Idag är det onsdagen den 16 mars! Underbar onsdag på jättemånga sätt!!
Till o börja med så har jag sovit inatt!! Första natten på nästan en vecka, som man fått sova! Och det var så skönt, så jag kan knappt fööörklara känslan!!
Man går upp vid nio-tiden och möts av skinande solsken utanför rutan! Splendid!!
Och inte nog med det! Greys anatomy har premiär ikväll!! Som jag har längtat..
Sen finns det en massa andra underbara saker med just denna dagen också.. I löööv!!
Enda lilla nackdelen e att jag ska iväg och jobba ikväll.. Aldrig kul att spendera kvällen på jobbet.. Den vill man ju ha hemma i soffan, med sitt hjärta..
O så kan jag ju inte kolla på Greys ikväll.. Tur att man kan se det imorn bitti i alla fall!!
Nu ska jag passa på att njuta lite till av denna sköna onsdag.. Innan den tar slut!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar