Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 24 mars 2011

Tröööööött!!!!!!!!!

Asså fan va trött man kan va!! Jag har ändå klarat mig bra från tröttheten denna veckan tycker jag, med tanke på ljus och sköna nätter med mycket god sömn! Fast trött e man ju ändå, eftersom klockjävlen ringer nånstans vid 5-snåret varje morgon.. Ingen normal människa går upp då! Det är inte fysiskt normalt för kroppen att gå upp så in i helvete tidigt på morgonen!! Men.. Det har gått bra, alla mornar denna veckan, utom idag! HELVETE va trött jag var när klockan ringde!!!!! Kan bero på lite sämre sömn inatt, kan bero på att helgen närmar sig och det går bara att gå upp såhär tidigt ett visst antal dagar och sen säger kroppen STOPP!! Det är alltid lite ångestladdat på söndag kväll, innan förmiddagsveckan, för jag vet att jag har 5 snortidiga mornar framför mig.. Och sen är det lite chockartat på fredag eftermiddag när jag inser att veckan redan är slut.. Då brukar jag tänka: har jag verkligen vart på jobbet varje dag denna veckan?? Ja, det har jag ju! Jaja.. I morse fick jag koncentrera mig som in i helvete, för att inte somna framför ratten.. Och jag klarade mig! Jag kom fram hel! Nu ska jag bara hålla mig vaken resten av dagen! Hehe.. Har vattengympa i eftermiddag med! Helt fantastiskt skönt, men var man inte trött innan, så blir man de efteråt! Hehe.. Kanske blir en liten efter-vattengympan-lur i eftermiddag! Men! En positiv sak är att det faktiskt är ljust när jag åker till jobbet nu för tiden!! När jag går till bilen vid 05.20 är det fortfarande mörkt, men framåt 05.35 nån gång så har ljuset kommit! Sjukt va fort det går när det väl ljusnar.. O helvete va härligt det är!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar