Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 22 mars 2011

Skatteåterbäringen!!

Snabbt som attan skaffade jag mig en e-legitimation igår kväll och loggade in på skatteverket.se för att kolla hur deklarationen skulle se ut i år.. Och gissa om jag blev positivt överraskad!!??!!?? Flera tusen kronor kommer åkandes till min plånbok i juni! Och mer därtill eftersom jag ska göra avdrag för bensinen som går åt för att åka till jobbet vareviga dag! 18,50 kr milen blir ganska många kronor de.. Men sen får man ju bara 30% av det som överstiger 9000 kr.. Jaja.. Det blir en liten extra skvätt i alla fall.. Och va säger vi då?? Tack skatte-gubben, och Kolmården, Here We Come! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar